انواع سخت افزار های صنعت پوشاک

 انواع سخت افزار های صنعت پوشاک

پیشرفت چشم گیری و کاربردی که در حال حاضر در صنعت پوشاک وجود دارد و وجود سخت افزار هایی که به کمک طراحان و تولید کنندگان پوشاک آماده است نشان دهنده این پیشرفت است .

اما این سوال پیش می آید ازمیان این همه سخت افزار موجود چه سخت افزاری مناسب برای طراحان و تولید کنندگان است .

در ادامه انواع سخت افزار های صنعت پوشاک را به طور مختصر معرفی می کنیم.

دستگاه دیجیتایزر یا فتودیجیتایزر جمینی (Gemini)

با این سخت افزار شما می توانید الگو های خود و یا الگو های از پیش طراحی شده را به نرم افزار منتقل کنید و الگویی که توسط این دستگاه ارسال می شود قابل تغییرات دلخواه است مانند سایز بندی.

دستگاه پلاتر جوهری جمینی (Gemini)

این دستگاه قادر است از الگو یا چیدمان شما پالت بگیرد و شما با این دستگاه می توانید چیدمان بهینه الگو که توسط نرم افزار ها آماده شده است را بر اساس عرض کار خود پالت نمایید .

دستگاه برش/پلات جمینی (Gemini)

این مورد در پست های قبلی وبسایت توضیح داده شده است .
برای مطالعه این مطلب  کلیک کنید.

دستگاه طاقه پهن کن تمام اتوماتیک Cosmotex

این دستگاه برای پهن کردن یکنواخت و بدون کشش لایه‌های پارچه است که با استفاده از این دستگاه می‌توان طول دلخواه پارچه‌ای را که می‌خواهید پهن کنید را با استفاده از LCD لمسی دستگاه برای سیستم تعریف کرده و دستگاه را روشن نمایید و سپس دستگاه به صورت خودکار لایه‌های پارچه را پهن کرده و طول را می گیرد.
این دستگاه پارچه را با استفاده از حسگر الکترونیکی از یک سمت تراز نموده و با استفاده از حسگرهای دیگری که در ماشین تعبیه شده است بدون کشش پهن می‌نماید.

دستگاه تمام اتوماتیک برش شرکت Allcomp

این سیستم به منظور برش یکدست، سریع و یکنواخت الگو بر روی لایه‌های پارچه پهن شده استفاده می‌گردد که با استفاده از تیغ برش ویژه موجود در این دستگاه می‌توان تمامی الگوها را از نظر ابعاد و پیچیدگی به سهولت و به سرعت برش زد که استفاده از این تکنولوژی سبب می‌گردد برش در سراسر لایه‌های پارچه‌های پهن شده به صورت کاملاً یکنواخت و دقیق انجام شود که این نکته سبب کاهش خطای برش و افزایش کیفیت الگوی برش خورده می‌شود.
به علت اینکه تیغه می‌تواند هر ناحیه‌ای را به آسانی برش بزند، فضای میان الگوها می‌تواند کاهش یافته که این امر سبب کاهش دورریز و افزایش راندمان مصرف پارچه می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *