قوانین وبسایت تکدوز

قوانین تکدوز

قوانین عمومی
  1. وب‌سایت تکدوز، یک سایت تخصصی در حوزه پوشاک مساغل است که پایبند به قوانین جمهوری اسلامی ایران و تجارت الکترونیک می باشد، ما در تکدوز به دنبال ارائه خدمات با کیفیت هستیم و برای تضمین آن متعهدیم .
  2. تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت تکدوز می‌باشد.
  1. حداقل زمان لازم برای تحویل سفارش در تهران 48 ساعت بعد از سفارش در روز کاری و حداکثر زمان تحویل سفارش بسته با توجه به موجودی و تعداد سفارشات تعیین میشود.
  2. زمان لازم برای تحویل سفارش برای شهرستان ها،بین 4 الی 8 روز کاری بعد از سفارش در روز کاری و حداکثر زمان تحویل سفارش بسته با توجه به موجودی و تعداد سفارشات تعیین میشود.

در صورت نیاز  قبل از ثبت سفارش ، از طریق شماره واتساپ 09128052860 و یا بصورت تلفنی و با شماره پشتیبان 09128052860  در مورد  سفارشات مورد نظر راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

روز کاری در مجموعه ما از روز شنبه تا چهار شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. تکدوز به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد، اگر حجم سفارشات بالا باشد قبل از سفارش مشتری اطلاع رسانی های لازم انجام می شود.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و مسئولیت آن با مشتریان خواهد بود.

تکدوز موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت و محتوای آن از جمله حقوق کپی رایت نزد ما محفوظ است. هیچ یک از محتوای ما کپی برداری از منابع داخلی و فارسی نبوده و اکثر محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید شده اند. به دلیل آن که محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید می‌شوند، کپی برداری از آن با ذکر آدرس وب سایت هما و همچنین کسب اجازه از مدیر وب سایت از طریق فرم تماس با ما بلا مانع است. همچنین استفاده غیر شخصی از محتوای وب سایت نیز درصورت عدم داشتن اجازه کافی، ممنوع است. در غیر این صورت ما این اجازه را به خود می‌دهیم تا از فرد و وب سایت کپی کننده شکایت کرده و یا وب سایت خاطی را از لیست نتایج موتورهای جستجوگر معروف از جمله گوگل و بینگ حذف نمائیم.

هیچ یک از اطلاعات وارد شده حساس در این وب سایت (از جمله ایمیل‌ها، شماره تلفن و موبایل‌ها و سایر موارد) منتشر نخواهد شد و به صورت کامل نزد ما محفوظ خواهد ماند. برخی از اطلاعات پایه‌ای شما مانند آدرس IP توسط سرویس‌های آمارگیری (ازجمله Google Webmasters و Google Analytics) جمع آوری خواهند شد که فقط و فقط برای افزایش رضایت کاربران از این وب سایت استفاده قرار خواهند گرفت. اطلاعات غیرحساس مانند نام، نام خانوادگی ممکن است در قسمت‌های مختلف سایت از جمله قسمت نظرات به صورت عمومی نشان داده شوند.

تکدوز موظف است  تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تکدوز تنها در صورت تایید شرکت پست و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

در صورت هرگونه نقص یا معیوب بودن کالا مشتریان موظف هستند تا حداکثر ظرف 24 ساعت پس از تحویل کالا موارد را به پشتیبانی تکدوز اطلاع دهند و موارد لازم هماهنگ شود.