لیست برندهای پوشاک ایرانی : لباس زنانه

لیست برندهای پوشاک ایرانی : لباس زنانه

همه ما باور داریم لباس ما نشان دهند شخصیت ماست و به همین خاطر طرح و مدل لباس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در سراسر دنیا شرکت هایی پا به عرصه تولید لباس گذاشته اند و با طراحی های منحصر به فرد خود به یک برند جهانی تبدیل شده اند.

ایران هم همانند سایر کشور ها در زمینه تولید لباس به این بازار جهانی وارد شده است و تولید کنندگان ایرانی توانسته اند با طراحی های خاص و بی نظیر خود همپای برند های معتبر دنیا به رقابت بپردازند .

در ادامه به معرفی‌ مختصری از تعدادی از برندهای معروف ایرانی در زمینه طراحی و تولید لباس زنانه می پردازیم :

فژه (Foje   ) : این برند توسط فوزیه فرودنیا در سال 1389 تاسیس شده است . این برند با طراحی های خاصی که از طبیعت ، هنر و معماری ایرانی است  ، توانسته از تولیدات داخلی و خارجی متمایز شود .

آرتمن (Artman) : یکی از برند های موفق در زمینه تولید کفش است . ویژگی های منحصر به فردی که در این برند وجود دارد این است که طراح سلیقه‌ی فوق‌العاده‌ای در جزئیات دارد . مانند . فرم پاشنه‌ها و انتخاب رنگ چرم‌ مصرفی

آزالی (Azalee) : این برند با الهام از آداب و رسوم سنتی کشورهای خاورمیانه به طراحی صندل‌ها و کفش ها پرداخته است . استفاده‌ی هوشمندانه از رنگ ها و گلدوزی‌ها طرحی افسانه ای به محصولات این برند بخشیده است .

تارازاده (Tara Zadeh) : برند تارازاده توسط طراحی آمریکایی-ایرانی نام‌گذاری شده است که این برند از کاخ‌ها ، مساجد و باغ های سه شهر تهران، شیراز و اصفهان تاثیر گرفته است .

طراحی کیف‌ دستی های تارازاده در اشکال هندسی و رنگ‌های بسیار سرزنده، نشانه اصلی این برند به حساب می‌آید که این کیف دستی ها در شهری کوچک در اسپانیایی، جایی که به دست‌سازه های چرمی مشهور است ساخته می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *