معرفی بهترین و معتبرترین برند های پوشاک ورزشی دنیا

معرفی بهترین و معتبرترین برند های پوشاک ورزشی دنیا

وجود رشته های متنوع ورزشی و نیاز ورزشکاران به تجهیزات و پوشاک متناسب با هر رشته ورزشی نیاز به پوشاک ورزشی افزایش یافت علاوه بر آن پوشاک اسپرت در بین افراد عادی در تمامی سنین مورد تقاضاست و به همین خاطر رقابت بین برندهای تولید کننده پوشاک ورزشی در تولید و عرضه محصولات با کیفیت و مورد قبول ورزشکاران و سایر طرفداران این سبک ایجاد شده است.

سه برند برتر و معروف تولید کننده پوشاک ورزشی را به طور مختصر معرفی می کنیم :

پوما (puma)

کارآفرین آلمانی موفق به نام  آدولف داسلر، در سال ۱۹۲۴، برند پوما را با مشارکت برادر بزرگترش، رودولف داسلر،  تاسیس کرد و فعالیت خود را با تولید کفش و صندل های راحتی مناسب برای استفاده روزانه آغاز نمود.

در سال ۱۹۴۸ با وقوع یک اختلاف خانوادگی تلخ میان برادران داسلر، منجر به پایان مشارکت آنان و ایجاد برند آدیداس توسط آدولف داسلر گردید و پوما تحت هدایت و رهبری رودولف به موفقیت های خود ادامه داد.

امروزه مجموعه گسترده محصولات برند پوما که شامل کفش و  پوشاک تجهیزات ورزشی، است در بیش از ۱۲۰ کشور جهان فروخته می شود.

خلاقیت در طراحی و تولید محصولات با کیفیت و  استفاده از شیوه های هوشمندانه برای بازاریابی و فروش از عوامل اصلی موفقیت این برند می باشد.

آديداس (Adidas)

بی تردید آدیداس یکی از نام آشنا ترین برندهای تولید کننده پوشاک ورزشی در سراسر جهان است که در سال ۱۹۴۸ توسط  آدولف داسلر پایه گذاری شد.

آدیداس از اولین سالهای شروع فعالیتش بر روی تولید کفش های ورزشی راحت و در عین حال با طراحی و ظاهر خاص و با قیمت مناسب تمرکز کرد و طرفداران زيادي هم پيدا کرد.

آدیداس به عنوان یکی از برندهای برجسته ورزشی جهان، از بسیاری از رویدادهای ورزشی نظیر جام جهانی فوتبال شرکت داشته و از تیم های مختلف بین المللی و باشگاهی مانند منچستر یونایتد، رئال مادرید، و همچنین از بازیکنان و تیم های کریکت، بیس بال، بسکتبال و گلف حمایت می کند.

نايکی (Nike) 

این برند در سال ۱۹۶۴ به دست مربی تیم فوتبال دانشگاه اورگان آمریکا، بیل بُوِرمن و مشارکت شاگرد او به نام فیل نایت پایه گذاری شد.

این شرکت با لوگوی الهام گرفته شده از الهه ی موفقیت در يونان باستان و با شعار Just Do It، جزو برندهای موفق و پیشتاز در عرصه کفش، پوشاک و لوازم ورزشی است.

نایک تمرکز زیادی بر بازاریابی و افزایش اعتبار نام تجاری خود دارد و از طریق حمایت از رویداد های ورزشی مهم جهان مانند المپیک، NBA و همکاری و حمایت از ستارگان ورزش جهان مانند مایکل جردن، رونالدو، نیمار، رونی و توجه ویژه به طراحی محصولات برای خانم ها، سعی می کند روز به روز جایگاه خود در عرصه تجاری بهبود بخشد و بر سایر رقبای خود پیروز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *