چرخ خیاطی راسته دوز

معرفی چرخ راسته دوز

در این قسمت به معرفی چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز می پردازیم که این چرخ برای بهتر شدن کارایی در زمینه تولید و دوخت اانواع پوشاک طراحی و به بازار ارائه شده است که دارای مدل های متنوعی است که تولیدکنندگان نوع چرخ را براساس نوع کار خود انتخاب کنند .

کاربرد چرخ خیاطی راسته دوز

چرخ خیاطی راسته دوز را برای مصارف صنعتی و برای کارگاه های تولید انواع پوشاک که از پارچه های مختلفی استفاده می کنند کاربرد دارد .

یکی از ویژگی های مهمی که این نوع چرخ های صنعتی کارگاهی راسته دوز دارد این است که برای انواع دوخت به صورت مستقیم و همین طور دوخت راسته مورد استفاده است.

برندهای معروف از چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز را می توان مشاهده نمود که در بازار وجود دارد و با توجه به این که چرخ راسته دوز دارای سرعت بالایی هنگام دوخت و آماده شدن کار دارد مورد توجه تولید کنندگان پوشاک قرار می گیرد.

انواع چرخ راسته دوز

به طور کلی چرخ خیاطی راسته دوز دارای انواع مختلفی است که یکی از بهترین نوع آن می توان به چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری اشاره کرد .

یکی از مزایای مهم چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری این است که دارای سیستم روانکاری به صورت اتوماتیک است که با کیفیت عالی و مطلوب به بازار عرضه می گردد.

تولید این محصول سبب شده که با داشتن ویژگی های کاربردی طرفداران زیادی را نیز داشته باشد.

ویژگی های مختلفی برای چرخ خیاطی راسته دوز کامپیوتری وجود دارد از جمله آن می تواند تعداد بخیه را بشمارد و توانایی دوخت را در مسیرهای مختلف با تعداد مشخص را دارد.

قدرت دوخت چرخ راسته دوز با در نظر گرفتن نوع پارچه هایی که می دوزد در انواع ظریف دوز و ضخیم دوز و مدل هایی که فوق ضخیم دوز هستند متفاوت است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *