چرخ خیاطی سر دوز

چرخ خیاطی سردوز

چرخ خیاطی سردوز ممکن است در تمام تولیدات و مدل ها دوختی ساده را نشان دهد. اما برخی از برندهای چرخ خیاطی شامل ویژگی های اضافی هستند که ممکن است شما به آنها نیاز داشته باشید. لازم به ذکر است که چرخ خیاطی سردوز نوعی چرخ خیاطی صنعتی است. این چرخ خیاطی نسبت به سایر انواع چرخ خیاطی صنعتی پرکاربرد تر است و با چرخ خیاطی خانگی کاملا متفاوت است.

هنگام خرید چرخ خیاطی باید به کارایی آن دقت شود زیرا چرخ خیاطی سردوز نوعی از چرخ خیاطی صنعتی است که فقط برای انجام یک کار تخصص یافته است اما چرخ خیاطی خانگی نیز گاها دارای ویژگی دوخت سردوز نیز است.

چرخ خیاطی سردوز ، که گاهی اوقات چرخ خیاطی Overlocking نامیده می شود، می تواند درز پارچه را به طور مرتب و یکسان در تمام مناطق اطراف پارچه و به یک شکل بدوزد.

اولین قدم انتخاب و تعیین عرض و تراکم دوخت مورد نیاز است که هرچه میزان عرض و تراکم دوخت بیشتر باشد قیمت چرخ خیاطی سردوز مورد نیاز نیز بیشتر خواهد بود اما اگر تمایل به سرمایه گذاری بیشتری داشته باشید می توانیدچرخ خیاطی سردوز با قابلیت های بیشتری را تهیه کنید.

دوخت زیگزاگ در چرخ خیاطی سردوز

دوخت زیگزاگ نوعی هندسی از کوک زنجیره ای است که این یک دوخت عقب و جلو است که برای زمانی است که دوخت مستقیم کافی نیست، مانند جلوگیری از نخ کش شدن یک پارچه، دوخت پارچه های ارتجاعی، و به طور موقت دوخت لبه به لبه دو قطعه کار مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگام ایجاد دوخت زیگزاگ، حرکت عقب و جلو سوزن چرخ خیاطی توسط یک میله کنترل می شود که با چرخش میله، چیزی شبیه به انگشت، به نوار سوزن متصل می شود که بر روی میله سوار می شود و مسیر دندانه ها را مشخص می کند.

با داخل و خارج شدن این دنباله، نوار سوزن از یک سمت به سمت دیگر حرکت می کند.

بهترین چرخ خیاطی سردوز   :

  • چرخ خیاطی سردوز دارای 3/ 4 نخ Brother 1034D
  • چرخ خیاطی سردوز Brother Designio سری DZ1234
  • چرخ خیاطی ژانومه سردوز8002D
  • چرخ خیاطی سردوز دارای 3 /4 نخ، دو سوزن، مدل جوکی MO-51E
  • چرخ خیاطی سردوز قابل حمل مدل جوکی MO644D، Overlock
  • چرخ خیاطی سردوز 2/3/4 نخ مدل جوکی Pearl Line MO-654DE
  • چرخ خیاطی سردوز Overlock سینگر مدل 14J250 Stylist II

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *