گان جراحی و لباس اتاق عمل

گان جراحی و لباس اتاق عمل

لباس جراحان را گان گویند که در دو نوع یک بار مصرف و چند بار مصرف است .

گان یک بار مصرف بدون بافت است ولی گان چند بار مصرف از جنس پنبه، پلی استر ویسکوز است که می توان چندین بار از این نوع گان استفاده کرد .

لباس اتاق عمل سبز، آبی کمرنگ یا خاکستری کمرنگ می‌باشد. این رنگ‌ها چشم را کمتر خسته می‌کنند و لباس‌ها و پوشش‌های بیمارستانی تولید شده در مجموعه آسان مدیکال به رنگ سبز یا آبی بوده و عمدتاً از جنس پنبه می‌باشند.

پنبه باعث می‌شود که هوا از آن عبور کند که این اتفاق از عرق کردن جراح نیز جلوگیری می‌کند و باعث آرامش و راحت بودن پزشک در زمان عمل می‌شود.

با توجه به اینکه لباس‌های جراحی را با مواد، شستشو می‌دهند و رنگ پارچه لباس جراح باید ضدآب ژاول باشد و ضدآب ژاول بودن لباس باعث می‌شود که مواد شوینده هیچ تأثیری در رنگ لباس نداشته باشد و باعث تغییر در رنگ لباس نشود.

ویژگی مهم جنس لباس‌های فرم جاوید قابلیت چند باره استریل و از الیاف طبیعی می‌باشد.

نگاه کردن به رنگ آبی و سبز می‌تواند باعث تقویت دید جراح به اشیای قرمز از جمله احشای خون‌آلود شود.

بطور کلی رنگ و مدل لباس های اتاق عمل باید به‌گونه‌ای باشد که افراد استریل را از افراد غیراستریل مشخص سازد.

لباس بیمار نیز یکی دیگر از پوشش‌های بیمارستانی محسوب می‌شود که باید به صورت فرم و یکسان باشد و با توجه به بخش‌های مختلف رنگ و مدل نیز تغییر می‌کند مدل لباس‌های بیمار باید متناسب با نوع عمل باشد و برای بیماران مشکل ایجاد نکند که با توجه به ارزش این موضوع باید دارای مدل‌های متنوع و کاربردی برای بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله زایشگاه، جراحی زنان، کودکان، جراحی مردان، ارتوپدی، ENT , MRI  و داخلی می‌باشد*.

شما می توانید  در این سایت انواع البسه بیمارستانی رو ببینید، سفارش دهید و با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان تحویل بگیرید.
برای دیدن نمونه کار ها و ثبت سفارش بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *