نمایش 1–12 از 26 نتیجه

خرید جلیقه ایمنی  و خرید کاور انتظامات

جلیقه ایمنی یک لباس کار  بسیار کارآمد است که علاوه بر ویژگی مقرون به صرفه بودن، سبک بودن و همچنین در هر شرایطی باتوجه به خواسته کاربر قابل استفاده می باشد. اگر مشغول هر شغلی هستید و احتمال بروز حادثه وجود دارد، یکی از بهترین گزینه های که می توان در این موضوع از آن بهره برد جلیقه ایمنی می باشد. با استفاده از جلیقه های ایمنی افراد این اجازه را دارند تا در محیط هایی که شرایط دید بسیار کم است به دیگر افراد هشدار حضور یک فرد را بدهد. شما با خرید جلیقه ایمنی میتوانید خطر را از خود دور کرده  و جان خود را حفظ کنید.

خرید کاور انتظامات برای مشاغل مختلف

جلیقه ایمنی یا کاور انتظامات طوری طراحی شده که با وجود مواد بازتابنده و اغلب در رنگ های شب نما در بازار عرضه می شوند. این جلیقه که بیشتر از طرف پرچم داران جاده، کارگران ساختمانی و کارکنان اورژانس استفاده می شود به این شکل است که سایر مردم را از حضور آن ها آگاه می سازد. کاور انتظامات دستخوش استفاده در موقعیت های روشن روز یا تاریکی شب است و در مشاغل مختلف با اهداف مختلف قابل استفاده است. جلیقه ایمنی از انواع گوناگونی از مواد ساخته می شود و در بیشتر مواقع از جنس الیاف پنبه ای و پلی استر می باشد.

جلیقه ایمنی که در ساختمان  به کاربرده می شود با بالا بردن شعاع دید، در ایمن نگه داشتن کارگران نقش مؤثری دارد. از دیگر موارد کارایی این جلیقه می توان به این اشاره کرد که در مواقعی که ترافیک خیابان ها زیاد است، توسط رانندگان دیده شوند.

جلقه ایمنی همچنین می تواند برای دوچرخه سواران و ورزشکارانی که در هنگام شب فهالیت دارند و در موقعیت هایی که دید انسان کم است استفاده شوند.

 

 

خرید انواع جلقه ایمنی

جلیقه های ایمنی به سه کلاس تقسیم می شوند.

  • جلیقه ایمنی کلاس یک

این نوع جلیقه ایمنی به روشی تولید میشود که در ماده استفاده شده آن از کمترین مقدار دید برخوردار است. جلیقه های ایمنی کلاس یک برای محل هایی که کم خطر هستند استفاده می شوند. اما امکان این وجود دارد که در شرایطی باشید که در حاشیه جاده های ایمن فعالیت کنید ولی شاید احتمال بروز حادثه وجود داشته باشد.

جلیقه ایمنی کلاس یک دارای پس زمینه زرد رنگ یا نارجی با نوار های بازتابنده است به طوری که در حین فعالیت احساس سبکی دارند و بدون آستین هم  هستند. به طوری که وقتی درجاده ماشین ها با سرعت بالا حرکت میکنند قادر باشند از فاصله های دورتر افراد را تشخیص دهند.

خرید جلیقه ایمنی کلاس یک برای چه کسانی مناسب است؟

  1. متصدیان پارکینگ ها
  2. افرادی که در معدن فعالیت دارند
  3. کارگران استخراج در پالایشگاه
  4. انبار داران
  • خرید جلیقه ایمنی کلاس دو

جلیقه های ایمنی در این کلاس بزرگتر از کلاس یک هستند، در جلیقه های کلاس دو مواد به کار رفته در تولید این محصول کمی ترکیبی تر می شوند.

جلیقه های ایمنی کلاس سه

جلیقه های کلاس سه  یا کاور انتظامات کلاس سه ویژه کسانی هستند که در مناطق پر رفت و آمد مشغول هستند، افرادی که در راه آهن و قسمت خدمات مشغول هستند در نظر گرفته شده است. این محصول شامل کارگرانی می شود که به طور کلی  بدن آن ها را پوشش می دهد. این به این معنی است که مواد به کارگیری شده دراین محصول باید نور را از روی قسمت بازو ها و پاها منعکس کند که خیلی بهتر از استاندارد های جلیقه های کلاس 1 و 2 است.

مزیت های اساسی پوشیدن کاور انتظامات

کاور انتظامات جزء واجبات اغلب مشاغل است. هنگامی که افراد حضورشان در مکان های پر خطر به موقع از دید سایر افراد تشخیص داده شود مسلما احتمال بروز حادثه کاهش میابد. جلیقه ایمنی به عنوان یک علامت شناسایی برای تشخیص سریع سایر افراد که به برخی وظایف در محل های گوناگون مشغولند انتخاب مناسبی است.

جلیقه های ایمنی با انعکاسی که از خود نشان میدهند برای کار هایی که به بعد از غروب موکول می شود انتخاب هوشمندانه ای خواهند بود. در این صورت از نظر بصری افراد از نظر ها به سور کامل قابل تشخیص هستند و احتمال بروز حادثه کاهش میابد.

 

نکات مهم برای  خرید جلیقه ایمنی

هر وقت به فکر خرید جلیقه ایمنی برای حرفه کاری خود می باشید، با گزینه های متعددی از انتخاب ها روبرو می شوید.

فاکتور های محیطی

جلیقه های ایمنی باید از نظر استفاده محیطی هماهنگی لازم را داشته باشند. مثلا از نظر محیط های سرد، محیط های گرم، باد، باران و… همه شرایط را در انتخاب چنین محصولی باید در نظر گرفت.

شرایط خاص شغلی

نقش جلیقه های ایمنی در ایمن کردن فضای کارکنان نقش ویژه ای دارد. در اغلب اوقات جلیقه های ایمنی به منظور ایمنی های بصری استفاده می شوند. هدف دقیقا این است که دیگر افراد را از وجود کارگران در حال کار آگاه سازد که اعتصاب آسیب دیدگی را کاهش دهد.

با توجه به فیزیک بدنی افراد

کاور انتظامات باید با شرایط فیزیکی فرد از نظر قد و استایل ظاهری همخوانی داشته باشد. که کارگران در حین انجام کار هم راحت باشند و هم این که از نظر  قرار گرفتن بر تن اسفاده کننده استاندارد های لازم را داشته باشد.

ماندگاری کاور انتظامات

همیشه افراد به دنبال محصولی اند که علاوه بر برآوردن انتظاراتشان،  از ساییدگی و پارگی از مقاومت مطلوبی برخوردار باشد. بیشتر  کاور انتظامات  از مواد مصنوعی مثل نایلون، پلی استر و ابریشم مصنوعی تولید می شوند. این نوع مواد از نظر مقاومت در برابر سایدگی و پارگی استحکام لازم را دارند.