یقه پیراهن متناسب با فرم صورت

 یقه پیراهن متناسب با فرم صورت

 یقه پیراهن متناسب با فرم صورت
یقه پیراهن متناسب با فرم صورت

یقه‌ی پیراهن متناسب با فرم صورت مانند قاب عکس صورت‌ عمل می‌کند و هنگامی که افراد باشما صحبت می‌کنندصورت شما مرکز توجه آن‌ها است. برای برقراری بهترین ارتباط مستقیم باید به جزئیات این امر توجه لازم را داشته باشید. بنابراین شمانیازمند این موضوع هستید که یقه‌ای برای پیراهن خود انتخاب کنیدکه با صورت شما بیشترین تقارن وتناسب راداشته باشد. بسیاری ازمردان ازپیراهن‌هایی بایقه کلاسیک و یایقه دگمه‌دار استفاده می‌کنندکه گاهی ممکن است این فرم یقه‌هابهترین انتخاب برای شما نباشند. یک مجموعه‌ی هماهنگ درکنار شما می تواند بهترین تناسب رااز شما نمایش دهد واین تنها به دانستن قانون نسبت‌ها بازمی‌گردد.

در ادامه نکات ساده ‌ای برای انتخاب یقه ‌ای متناسب با فرم صورت شما را بیان می کنیم.

 انواع فرم صورت و یقه‌های متناسب با آن

 یقه پیراهن متناسب با فرم صورت
یقه پیراهن متناسب با فرم صورت

یقه‌ی پیراهن برای صورت‌های گرد و دایره‌ای شکل

افرادی که صورت گردی دارند،دارای چانه‌هایی پر وگردن‌هایی کوتاه هستند؛زمانی که می‌خواهیدپیراهنی خریداری کنید، پیشنهادمی‌کنیم که گردی صورت خود رابپوشانید. شما به مدل یقه‌ای نیاز دارید تا کاری کنید که فرم صورت شما لاغرتر به نظر برسد. پیراهن‌هایی با یقه کلاسیک بهترین انتخاب برای شما هستندو همچنین یقه‌های دگمه‌دار و دگمه مخفی نیز می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. ازپوشیدن پیراهن‌هایی بایقه پهن خودداری کنیدزیرا که صورت شما را پهن نشان می‌دهندیقه‌های فرانسوی ونیمه فرانسوی درگروه یقه‌های پهن قرارمی‌گیرند.

یقه‌ی پیراهن برایصورت‌های زاویه‌دار و الماسی شکل

پیشنهاد ما به افرادی که پیشانی عریض و پهنی دارند و یا دارای صورتی کشیده هستند، انتخاب یقه‌های پهن است. هرچه قدرکه فرم صورت شما کشیده‌ترباشد، بهتر است یقه پیراهن‌ شماپهن‌تر باشدکه با این انتخاب صورت شماپهن‌تر به نظر می‌رسد. یقه‌های فرانسوی و نیمه فرانسوی انتخاب‌ های مناسب هستند. از پوشیدن پیراهن‌هایی با یقه دگمه‌دار و دگمه مخفی خودداری کنید زیرا این پیراهن‌ها، فک شما را ضعیف‌تر نشان می‌دهند.

یقه‌ی پیراهن برایصورت‌های بیضی شکل

اگر جز این دسته ازافراد هستید، درگروه افراد خوش شانس محسوب می‌شویدزیرا که شما هرپیراهنی و با هرمدل یقه‌ای می‌توانیدبپوشید. به دلیل وجود تقارن طبیعی که صورت شمادارد، می‌توانید یقه‌های مختلفی را امتحان کنید تامدل مورد علاقه خودتان را بیابید. همین تقارن به شمااین انعطاف رامی‌دهد تا بتوانید هرمدل یقه‌ای رادر مناسبت‌های مختلف بپوشید وهیچ گونه محدودیتی برای شماوجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *