طراحان مشهور لباس در جهان

طراحان مشهور لباس

طراحان مشهور لباس
طراحان مشهور لباس

در پست های قبل باخصوصیات برترطراحان لباس آشناشدید افراد مشهوری که دراین حرفه فعالیت می کنند را درادامه معرفی می کنیم.

کوکو شانل

کوکو شنل یکی از طراحان مد مشهور فرانسوی که به افسانه ی مد شناخته می شود. شانل اندیشه ها و تصورات خاص خود را داشت و در واقع تصورات او این بود که زنان مدرن آینده باید چگونه لباس بپوشند، نگاه کنند و عمل کنند. او از مدل های لباس مردانه الهام می گرفت و طرح هایش در عین سادگی از طرح های لوکس و گران قیمت بودند.

جان گالیانو

یکی از دیگر از طراحان مشهور لباس جان چارلز گالیانو است که طراح ارشد شرکت فرانسوی ژیوانشی بود. این طراح مد بریتانیایی که قهرمان مد بریتانیاست توانسته با خیاطی های خود در دهه ی ۵۰ جایزه ی سال طراحی را از آن خود کند.

طراحان مشهور لباس
طراحان مشهور لباس

استلا مک کارتنی

استلا مک کارتنی یکی از بهترین طراحان شناخته شده در جهان است. این بانوی پرکار و با سلیقه ی دنیای طراحی لباس تا کنون طرح های خاص و زیبایی ارائه داده است . طرح هایی که برای کمپانی هایی مثل ادیداس طراحی می کند با سایر محصولات آدیداس متفاوت است و طرح های بسیار خاص، شیک و جذاب دارند. در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که حرفه ی طراحی لباس در کنار جذابیتی که دارد مانند هر حرفه ی دیگری سختی های خاص خود را دارد. اگر فردی به این حرفه علاقه نداشته باشد نمی تواند سختی هایی که در مسیر این حرفه با آن مواجه می شود را تحمل کند. اگر با این حرفه آشنایی کاملی ندارید و تنها به خاطر جذابیتی که دارد جذب این حرفه شده اید. توصیه می کنیم قبل از هر چیز با این حرفه آشنا شوید و سپس تصمیم بگیرید که به سراغ این حرفه بروید یا نروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *