ویژگی لباس خانم ها در محیط کار

پوشش مناسب برای خانم ها در محیط کار

ویژگی لباس خانم ها در محیط کارویژگی لباس خانم ها در محیط کار

این که خانم ها به نسبت آقایان باید توجه بیشتری به پوشش خود در محل کار داشته باشند بر هیچ کس پوشیده نیست. ما در این مطلب شما را با پوشش هایی برای بانوان در محل کار آشنا میکنیم که در عین رسمی و شیک بودن مناسب محل کار هم هستند.

شلوار رسمی نه جین

شلوارجین برای محل کار مناسب نیست شلواررسمی بهترین انتخاب است مثلاشلوارهای پارچه ای تیره رنگ وخوش دوخت مناسب محیط کارهستند.

لباس ساده

لباس محیط کار نباید کارشده و طرح دار باشد لباس های ساده که شیک وخوش دوخت هستند را انتخاب کنید. سعی کنید برای لباس محیط کار از رنگ های خنثی و تیره استفاده کنید تا صورتی و قرمز و …

ویژگی لباس خانم ها در محیط کار
ویژگی لباس خانم ها در محیط کار

مانتو شلوار رسمی

مانتو شلوارهای رسمی مخصوص محیط کارهستند و استایلی شیک و برازنده دارند و بهترین گزینه برای خانم ها درمحل کار است . همانطور مه میبینیم اکثر شرکت ها و ادارات ایرانی از این نوع پوشش برای پوشش خود استفاده می کنند. البته که این نوع پوشش میتواند به نسبت کسب و کار و اداره محل کار از لحاظ طراحی متفاوت باشد.

کفش تخت پنجه باریک

کفش پاشنه بلند انتخاب مناسبی برای لباس اداری نیست چون همیشه نمی‌توان آن را پوشید وحتی ممکن است مغایر باقوانین محیط‌های کاری باشد. کفش تخت رسمی بهتر است وبرای تناسب بهتر آن بااندام خود توصیه می‌شودبه جای از مدل‌های پنجه باریک استفاده کنید. این مدل‌ها باعث کشیده‌تر دیده شدن پاها می‌شوند و اثر کفش پاشنه بلند را دارند.

کیف دورنگ چرم

هر خانم کارمند همراه مجموعه لباس ضروری زنانه خود برای اداره به یک کیف نیاز دارد. این کیف بایدفضای کافی برای حمل وسایل شمارا داشته باشدو درعین حال بادوام ومقاوم باشدتا بتوانیدمدت طولانی ازآن استفاده کنید. کیف هرچه شیک‌تر و زیباتر باشد استایل کلی شما نیز زیباتر و جذاب‌تر خواهد شد مانند این مدل کیف دورنگ چرم که به راحتی با لباس‌های رسمی شما ست می‌شود.

تمیز و مرتب باشید

لباس کثیف وشلخته مناسب شخصیت یک خانم کارمندنیست لباس لک شده ونخ کش شده راابتدا تمیز وترمیم کنیدسپس استفاده کنید. شما می توانید در این سایت انواع لباس کار ما رو ببینید و با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان تحویل بگیرید. برای دیدن نمونه کار ها و ثبت سفارش بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *